söndag 26 april 2009

En lugn morgon!

En riktigt lugn morgon, det är väldigt skönt när man har det så gillar inte alls när man behöver stressa. Har sovit jätte bra i natt fast jag har haft en märklig dröm. Cornelia har varit riktgit jobbig de senaste nätterna men i natt sov hon hela natten i sin egen säng och vaknade inte fråns 07.40.
Var ute hela dagen i går så äntligen har jag fått lite färg :) det blev även lite grillat *Mums*

Idag vet jag inte vad som händer. Cornelia och jag ska kanske träffa en arbetskamrat till mig men det är inte fråns senare i dag så blir vädert lite bättre kanske man ska passa på att sola lite i dag medans Nelia sover sin middag.

Dagens uppåt: Tar det lugnt och stilla
Dagens neråt: Måste ta och städa här hemma.

Tänk att nu är vintern förbi ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar