torsdag 30 april 2009

Tillbaka på topp!

Idag känns alltid lite bättre eller jag kommer inte låta något dåligt komma i mellen.
Gårdagen blev det såklart lite solning i mina föräldrars trädgård med Frida, det är kul att sola med henne för hon är en sådan person som kan ligga i solen hur länge som helst och ändå vara road, kanske har att göra med att vi båda är skorpioner :). Kvällen blev lugn med en film "Yes man" hihih den var lite rolig.
Morgonen i dag ser ut som följande: Har en del att städa här, ja det är sant! ni måste tro att jag inte gör så mycket annat på morgonen och det ligger lite sanning i det. Tycker det är ganska skönt att städa på morgonen man slipper stressa i väg någon stans och man får tid till att vakna när man drömmer sig bort i sin egna lilla värld när man drar runt med damsugaren.Det är himla skönt att göra det så tidigt på morgonen för då har det inte hunnit blivit varmt i lägenheten och sen har man tid för annat hela dagen som nästa blir som orörd.

Mot eftermiddagen ska Cornelia hem till farmor och farfar för att övernatta tills i morgon. Bäst att ha henne borta när nästan hela Martins jobba ska komma hit för att grilla och sen ut för att spela biljard. Jag och Frida kommer själv klart vara här för att sen gå vidare till Harry´s eller något annat roligt ställe. Tror det kommer bli en riktigt kul kväll, tänkte på det i går att sist jag och Frida var ute tillsammans var påskafton 2007, var ett bra tag sen nu gumman. Nu måste jag ta tag i de saker som måste hinnas göra.´
Dagens uppåt: Jag och Frida ska ut.
Dagens neråt: Kommer sakna Cornelia.

Jag och Frida redo för utgång påskafton 2007


Min Nelia

1 kommentar: