onsdag 5 augusti 2009

After Work bowling

Jobbat i dag igen, kändes ganska tufft. Hade stängning i går var hemma vid 01.00 somnade vid 03.00 upp igen kl 08.30 för att vara tillbaka till jobb kl 9.30 och jobbade fram till 18.00. Det känns när man inte är van på samma sätt längre. Undrar hur det kommer gå med att jag ska jobba såna tider och även få tid och ork till min familj.
När både jag och Martin kommit hem tog vi vars en dusch och gick ner till Big bowl, bowlade en timme och hann med 4 omgångar. Martin vann två omgångar och jag vann två! Haha har inte spelat så bra på riktigt länge, min andra omgång slog jag Martin med 48 poäng :)
Nu blir det lite pasta sallad till middag och sedan en film knowing (skräck)

Dagens uppåt: Ännu en mys kväll framför oss.

Dagens neråt: Saknar Cornelia i mängder !


Skrivet den 5 aug kl 21.17

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar