tisdag 4 augusti 2009

Då har vardagen kommit i kapp en!

Igår var min fösta arbetsdag på 1 1/2 år kan inte fatta var den tiden har tagit vägen. Min tid hemma med Cornelia är slut, jag har börjat jobba och hon börjar dagis i sep. Jobbdagen i går gick bra måste jag säga, men det blir mycket att lära helt nyttkassasystem har det blivit och det är inte alls i närheten med hur det var innan. Känns fortfarende lite nervöst lite upp och ner.
själv har Martin bara denna veckan kvar att jobba sen är det dax för en skön semester och pappaledighet, det är han verkligen värd hoppas på att han och Cornelia får en underbar tid tillsammas så de kan komma ännu närmere än var de är i dag.

I går åkte Cornelia med mamma och pappa till Stockholm, tänka sig att våran lilla fis är i stor stan med mormor och morfar. Resan hade i allfall gått riktigt bra igår och det känns väldigt skönt att höra att hon sköter sig hihi

Vi hade en riktigt mysig kväll i går efter jobb, det blev hemmagjord pizza och massa mys.
Dagens uppåt: Fått tillbaka min mobil som har varit på lagning.
Dagens neråt: Stänger på jobb i dag, kommer inte träffa Martin fråns efter jobb i morgon.

En som älskar att prata i porttelefonen.

Från i fredes martin var på herrmiddag.Jag och Frida hade en tjejkväll tillsammans, satt på balkonen till kl 01.00

Mys kväll igår med ansiktsmask :)







Skrivet den 4 augusti kl 11.19.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar