lördag 8 augusti 2009

Usch vad det är svettit

Nu har vi haft vår fis hemma i ett dygn, det känns bara så skönt att ha henne hemma igen. Det blir en stor saknad när de små liven är borta.
I dag har jag oxå jobbat, fy ganska tufft i denna värmen men men man får bara ta och bita i hop. Har väl varit lite extra trött man ska få in allt nytt, har både haft öppningar och stängningar och jobbat min första vecka på 6 dagar i rad. Nu ska det bli skönt med lite ledig, hoppas på fint väder så man får jobba upp solbrännan igen.
Cornelia och Martin har haft en riktigt mysig dag vaknade 09.30 och sen har de bara legat på segebadet, fast det unnar jag dem. det känns riktigt bra att Martin går hemma med Cornelia nu och jag får komma tillbaka till det vanliga livet.

Nu det en skön dusch, fotboll och lite mat :)


Dagens uppåt: Känns bra att min öppning gick så bra det var ett bra tag sedan.

Dagens neråt: martin Jobbar sin sista söndag i morgon innan han ska vara ledig i 7 veckor.


Skrivet den 8 aug kl 15.57

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar