tisdag 24 mars 2009

Lever bland mina näsdukar

Det har varit en dag inom väggarna ingen USCH vad jag hatar det här har inte varit sjuk i så många dagar med det känns som i en evighet. Tycker inte om när man inte får gå ut och känna vinden och se på alla människor som travar förbi en. Dagen i dag har varit lugn, det tar lika lång tid för mig som för en 90 åring att komma ur sängen nu mera. Har försökt att hjälpa till med att städa lite och laga mat i dag det har fungerat men man har varit helt slut efteråt. Men det känns bra att det ändå bara är jag som är sjuk, Martin och Cornelia verkar klara sig. Hoppas att jag känner mig lite bättre i morgon annars kommer jag snart bli beroende av nässpray och läppsyl som går åt i mängder nu.

Dagens neråt: Ont i näsan efter allt torkande

Dagens uppåt: Har en massa som bryr sig om mig

Det blir en massa bus med pappa när mamma är sjuk


Det är en som börjar bli rastlös nu när mamma är sjuk och tar saken i egna händer med att gå ut ...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar