måndag 23 mars 2009

Sjuk och tycker väldigt synd om mig själv

Denna veckan kunde väl inte börja bättre än att man är genom förkyld och ligger döende i sängen. Började känna av detta i förr går men nu har det slat mig riktigt. Vilken jäkla tur att det var någon som var så smart att tillverka bärbara datorer så man slipper gå upp hihih nu finns det ingen ursäkt för att inte skriva i sin blogg.
Nu är Cornelia,Martin och Dennis (Nelias morbror) inne på Entré dem skulle gå in på Vizz med henne, Det är ett jätte stort lekland. Själv får jag ligga här hemma och försöka bli frisk...


Dagens uppåt : Martin vabbar och jag får en chans till att bli frisk i lugn och ro


Dagens Neråt: JAG HADE JU OXÅ VELAT VARA MED INNE PÅ VIZZ !!!

Skönt när man kan villa middag i hop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar