söndag 22 mars 2009

Så himla arg på mig själv

Jag skulle vara här inne och skriva varje dag men nu har jag inte skrivit på några dagar, tiden rinner fan mellan fingrarna på en. Får lägga min bättre sida till nu så att man kanske skriver något lite varje dag i alla fall. så vad har hänt i mitt liv de senaste dagarna kanske inget över skoj men det har inte varit helt tomt. Bara mitt lilla huvud som är det i dag efter en hård kväll i går, får komma tillbaka till det lite senare.
Nu har även Entré (Shoppingcentert) slåt upp dörrarna det är väldigt stort och fint invändigt måste jag säga. Men man är reda skit trött på det samma jävla affärer som vi har över allt i denna staden på olika ställen. Hade varit mycket roligare om Malmö hade kommit med något nytt.
Har hunnit vara där inne tre gånger och shoppas loss det har varit väldigt bra öppningserbjudande måste jag säg.
I Lördes uppträdde Julia med sats (Min brors dotter) Inne på entré, hon var så klart skit duktig så himla stolt!

Senare på dagen var det dax för Willes kalas han blev 3, han fick en massa lego av oss. Fram mot kvällen lämnade vi bort Cornelia hem till farmor och farfar för en övernattning och vi ställde till med lite partaj här hemma, det blev blodigt allvar i sällskapspelet "Med vilda gester" Tackar alla för en sjukt trevlig kväll :) Får väl se hur det blir mot nästa helg, ses vi hos dig då Sigge?
Nu ska jag dra mig tillbaka lägga mig på soffan och mysa med min lilla familj.


Dagens neråt : Entré var lite av en besvikelse

Dagens uppåt : Ser framemot en ännu orörd vecka

Entré från ett av våra fönster

Från kvällen i går


1 kommentar:

  1. Satt och kollade på gamla bilder innan på datorn och så dök det upp ett och ett annat kort på mig och dig...bla när vi sitter i martins(föräldrars)bil och ser ganska lyckliga och något berusade ut =)Tänk vad lite jäger kan göra!

    SvaraRadera