fredag 13 mars 2009

Min första fredasblogg

Oj i dag var man uppe riktigt tidigt, fisen väckte en 06.30. Stackars lilla Frida som har sovit här i natt. Nu sitter man här igen i allfall, måste säga att det är väldigt kul att blogga även om ingen läser hihi det blir som en liten dagbok till sig själv. Men man får passa på när man har tid över med och det har jag nu Frida står i duschen och Cornelia sover och mannen har man på jobbet. I dag blir det en tur upp till stan ska köpa en massa pressenter för min systers barn har kalas i morgon. Annars blir det här nog en väldigt lugn fredag ska hem till Martins föräldrar i kväll äta middag och titta på när Marcus öberg går sin match.

1 kommentar:

  1. Heeej tjejen!! Jag hade oxå velat ha en blogg...men när ska jag hinna göra en?
    Annars allt bra med dig? Nu kan jag ju se här inne vad du har för dig om dagarna!!
    Kraam Sabina

    SvaraRadera