onsdag 27 maj 2009

En helt ok dag!

Vaknade ganska tidigt i dag tack vare att Cornelia somnade tidigt i går och var så klart väldigt morgon pigg. Malin kom till oss kl 10.00 var inte riktigt klar men när vi väl var klara gick vi och fikade på Entré. Efter en god fika eller frukost kanske man ska säga för jag hade inte hunnit äta något innan, då blev det en rund inne på Lagerhaus. Malin har gjort om i sitt kök där hemma och behövde då lite kökssaker.
Det blev ett farväl till Malin sen som skulle i väg på sin kurs och jag,Cornelia och Frida gick vidare ett tag. Det blev tre nya tröjor till mig och en till Cornelia. På vägen hem blev jag och Frida sugna på lite glass så vi stannde till hos pressbyrån, det blev en Magnum *Mums* Vi gick även om spelbutiken på hemköp för att hämta ut ett packet (Det var våra fina bilder som jag hade skickat in för förstoring, de blev riktigt fina!)
När vi kom hem var vi super sugna på en kopp kaffe så det slängde vi i oss hihi. Sen kom Cornelias farmor och hämtade upp oss för att åka till kusin Olivers skola för att titta på deras utställning om Kirseberg. Vi tog en sväng om mormor och morfar med där vi var fram till Matins träning med p 99 var över och sen blev det en skön promenad hem.

Nu sitter man äntligen här lyssnar på Babyface (så himla länge sedan, men riktigt bra låtar.) medans man låter fingrarna flygga över tangentbordet.
Imorgon är det torsdag, jag och Frida har snackat om att åka ut en rund till ikea. Vi får väl se hur vädert är och hur vi orkar med det.
Nä nu är det dax att avsluta här sitta kvar en stund och lyssna på den sköna musiken som strömmar ut ur högtalarna.
På återsenade i morgon
Dagens uppåt : Har haft en bra dag.

Dagens neråt: Full av tankar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar