torsdag 7 maj 2009

Ishockey dag

Dagen i dag har varit väldigt lugn har inte gjort allt för mycket. Har knappt varit utan för dörren, bara när jag var nere med sopperna och för att hämta posten. Min bror och Julia har varit här och hälsat på i dag, det tyckte Cornelia var vädligt skoj för Julia busade en massa med henne så klart. I kväll är vi själva hemma Frida är ute på sitt :) Så det har varit en god fläskfilé med twist pommes bea och kokta grönsaker *Mums* Nu är det mys fram för tv med en bra ishockey match. Hoppas verkligen på att dem tar hem det i kväll! Nä nu hinner jag inte skriva mer, ville inte missa matchen. På återsende i morgon !!!

Dagens uppåt: Att min bror och Julia var här och en myskväll.

Dagens neråt: Inte så glad på detta vädert, hoppas på att dem har rätt med att det ska bli fint till helgen igen.


Dom tittar när jag dansar...





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar