söndag 17 maj 2009

Nu är mina päron hemma

Nu har melodifestivalen varit, tyckte helt klart att fel låt vann och då menar jag inte att Sverige borde vunnit. Vet inte i heller vem som borde har gjort det,men Portugal var helt ok.
I natt kom även min päron hem, de har varit lite tomt utan dem, fast vi inte står varndra så nära betyder dem en hel del. De har varit en 1 vecka i Turikiet där dem har haft en oförglömlig vecka och mamma en underbar 60års fest, önskar nästan att man funnits där. Det unnna jag dem verkligen och ja man blev nästa bort gift på köpet ( Får nog ta bort fotot på mig i mammas plånbok :)
Conelia fick jätte fina Hello Kitty kläder av sin mormor och morfar, tack så mycket för dem!

Nä nu ä det snart HAMMARBY - MFF och grillen är laddad :) Kan inte må bättre hihih

sköt om er,så ses vi

Dagens uppåt: Få träffa MIN pappa & mamma

Dagens neråt: Är lite trött efter helgen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar