fredag 15 maj 2009

I dag är det vår dag!

Denna dagen var precis det som jag behövde när allt nästan har varit nere på botten tar vi oss igenom det och allt flyter upp till ytan. I dag är det våran dag, den har jag verkligen längtat efter. Ikväll blir det film "Allt flyter" hih hoppas den är bra annars får vi göra något annat hehe. Det blir oxå god mat, lite godis och skumpa. Får väl se om Cornelia är med oss ett tag eftersom hon kommer vara hemma med oss :)

Jag skulle vilja ge dig vingar,så du kunde flyga med vindarna.
Jag skulle vilja ge dig havet, så du kunde rida med vågorna.
Jag skulle vilja ge dig himelen, så att du kunde sjunga med änglarna.
Jag skulle vilja ge dig solen, så att du kunde bo granne med stjärnorna.
Jag skulle vilja ge dig hela världen.
Men jag kan bara ge dig det vackrast som jag äger.
Min kärlek till dig !


Minns du denna dikten Martin ? Du ska veta att den betyder fortfarende lika mycket som när jag skrev den till dig för ett bra tag sedan.


Älskar dig din Jeanette (Baby)



Då vi träffades














Tänka sig att det blev vi

Nu är vi föräldrar till en underbar liten prinsessa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar