torsdag 23 juli 2009

Bakom mina solglasögon!

Vädert var inte alls för roligt när man vaknade i morse. Vi som skulle åkt ut till Kiki och Wille, men kände inte alls att det blev så kul när det regnade som det gjorde. Ett tag senare ringer brodern min och frågade om vi hade lust med en frukost på Entré. En god frukost inne på Entré och en massa springandes i affärerna. Det blev ett par nya solglasögon till mig och en Inter tröja till Cornelia.

Har sagt adjö nu till min bror och hans familj, får se hur dagen fortsätter :)
Ska kanske lägga någon öl på kylning till Martin kommer hem.

Dagens uppåt: Gillar mina nya brillor.

Dagens neråt: 1 vecka och 3 dagar till man börjar jobba :(
Denna strutsen blev jätte arg på Kiki när vi var på YstadsdjurparkNelia fick denna "Jag har valt själv" Bajentröjan av Morbror med familj i går.



Inköpt i dag :)

Skrivet den 23 juli kl 14.16

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar