lördag 11 juli 2009

Passa på att leva gott

Idag sov vi ända till kl var 10.00 det var väldigt skönt. Men fick ganska fort sätta fart då Martins mormor och morfar skulle vara här till lite över 11.00. Plocka undan det mesta och dra fram damsugaren. Jag har väldigt svårt för att ta hem folk när jag inte har ett rent hem, Martin blir för det mesta galen på mig men men det går över när vi väl är klara :) Det blev en god kopp kaffe och kaka till det. Cornelia fick även lite presenter som dem hade handlat till henne när de var i Tyskland för en vecka sedan, det blev tre jätte söta klänningar får lägga upp bilder på dem sedan. Idag blir det grillning nere på gården *Mums*
Nä ska ta mitt vin glas och gå ut och sätta mig på balkongen med Martin. Cornelia ligger och sover middag så man får passa på :)

Ha en trevlig helg !

Dagens uppåt: Det kommer bli en mysig dag.

Dagens neråt: Martin har jobb i morgon.


Skrivet den 11 Juli kl 13.24

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar