fredag 24 juli 2009

I Stan

Ass trött i morse efter en jobbig natt med en liten skit som inte vill sova, men upp kom vi kl 08.30. Åt frukost och gjorde oss klar för stan. Gick inom Entré för jag hittade en tröja där till Martin i går men som jag inte vågade köpa. Idag fanns den inte kvar :( Tog oss vidare upp till Gustav för att träffa Kiki,wille och farmor Anne. Vi gick genom hela stan och jag fick tag på en piké och en skjorta till Martin. Får väl se om det är något han vill han när han kommer hem. Blev oxå en god lunch på Graffiti mums med bakadpotatis.

Nu väntar vi på att Nina och Naomi ska titta förbi oss, vi har inte träffas sen innan midsommar men tyvärr blir det så man har så mycket för sig under sommaren att man inte hinner med.
IKväll blir det middag med min brors familj.

Dagens uppåt: Dagen har varit jätte trevlig och jag hoppas jag får en glad sambo.

Dagens neråt: skulle inte vara så kul om Martin inte blir glad för det han får, men jag tror att chansen är liten.
Glada Interfans

Hoppas han blir glad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar