måndag 13 juli 2009

Semester

Måste börja med att säga Lördagen var trevlig :) Jag och Martin hade mysigt ute på våran balkong med våra nya balkongmöbler. När kl var runt 15.30 kom även min syster. Det slutade med att det var jag, Martin, Cornelia, Syster,Patrick,Johan,Amanda,Wilma,Elis,Isadora,Jocke,bror, Petra, Julia,Basse, Martin och Jenny hemma hos oss. Det blev grillning på gården och en helkväll hos oss.
Vi kom i säng vid 01.30 tur var det för Martin skulle jobba hela söndagen. Martin stack till jobb och jag stod för städningen där hemma (så där kul). Efter det var det bara till att packa saker till oss alla tre. Det tog en bra stund men till slut var jag klar och helt slut. Mamma kom och hämtade oss för att lämna all packning hos Martin föräldrar för att sedan följa med hem till mina föräldrar.
När Martin hade slutat jobbet, bjöd mamma och pappa på grillat tack ska ni ha ! I bland är det bara så skönt att slippa matlagnignen. Vi 20.00 gick vi för att komma hem, vi var hemma lite efter 21.00. Blev ett lite stopp på vägen hemma hos Micke och Anette. Äntligen hemma och Cornelia kom i säng. För oss blev det lite chips och en film.
Frida har varit förbi oss i dag på både lunch och fika ute i trädgården *Mysigt*.
20 min kvar sedan slutar Martin, Dax att göra i ordning maten.

Dagens uppåt: Fått lite färg i dag och skönt med miljöombytte.

Dagens neråt: Inget som är neråt i dag :)



Skrivet den 13 juli kl 17.46

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar