fredag 5 juni 2009

Ännu en fredag som passerar förbi

I dag är det fredag igen nu förtiden går tiden bara så himla fort. Hinner knappt blinka innan veckan har gått förbi en. Kan vara så oxå att man har haft mycket att göra om dagarna eller att man i allafall har träffat personer som man tycker om att vara med att tiden går fort. Man brukara säga tiden går fort när man har skoj, tror det stämmer väldigt bra i allafall på mig.
Känner mig riktigt duktig i dag hann med en massa nu under morgonen. Åt en god frukost med Frida gjorde oss klara och promenerade ner till Hemköp och hämtade ut min finna klänning som jag hade handlat från esprit :) gick vidare till nöjesmagasinet där vi lämnade in filmen som Nicklas och Martin hyrde i går. Det var " Vi hade i allafall tur med vädert igen" Helt ok men den slår inte Patrik 1,5 hihi
Rörde osss upp till stortorget för att ta oss in till stjärnkorts service (Sydsvenskan) stod i tidningen att dem släppte biljetter till Sverige - Vitryssland i dag. Men det kunde vi glömma på en gång stod på dörren när vi kom att dem redan var slut. Blev väldigt arg hur fan kan dem ha tagit slut på en timme ? eller är det så att dem bara typ hade två biljetter? man fick nämligen två biljetter gratis om man hade stjärnkortet. Det blev bara till att gå vidare så vi tog oss upp till Triangelen där Frida skulle gå in till bogallerian (MKB) för att fixa med sin box som hon ska ha i lägenheten men där var så klart stängt i dag typiskigt ! Vi korsade vägen och gich in på Forex där jag växlade pengar till Danmark och förlorde 800 kr tack vare de, hatar att vår krona ska vara så dålig aaahhhh.

det blev en skön promenad hem med och en god fika :)

Har även hunnit med att packa Cornelias saker som hon ska ha med sig till Mormor och Morfar. Måste bara ner till Entré sen och fixa till min söndriga nagel och även packa ner det lilla som vi behöver ha med oss till Danmark. Vi åker 09.00 i morgon och är hemma igen på söndag så på återsende då !!!

Dagens uppåt: Klänningen satt jätte fint på mig, kommer vara super snygg på midsommar.

Dagens Neråt: Det går till Sydsvenskan.

En som myser i soffan när mamma bloggar

1 kommentar: