måndag 29 juni 2009

Tillbaks till vardagen

I dag tog jag och Cornelia en liten sovmorgon, till kl 09.00. Det var behövligt i helgen har det varit full rulle :) Fredagen var bara bra Martin hade avslutning med p 99, det blev en massa pizza och U21 matchen till det. Efter det gick vi hem till Martins föräldrar var hemma vädligt sent. Lördagen var martin i väg hela morgonen och fram till 13.30 för han hjälpte Micke på jobb att flytta. När Martin hade kommit hem fick vi skynda oss ganska bra för att vara hos min syster för att fira hennes Patrik. Vi satt ute på gröningen där blev det grillat och brännboll. Det missade jag för Martin hade fotbollsmatch med som jag sprang i väg och tittade på, dem vann med 12 - 5. Tillbaka till gröningen igen där alla var efter ett tag kom även Martins jobb kompis Martin dit. Var kvar till kl var närmare 12. Gick med pappa och mamma hem tog ett kvälls dopp och sen blev det en god ostbricka på det. Jag, Martin och Cornelia stannade kvar över natten. Fick en god frukost på morgonen. Tog oss ut i trädgården där vi solade och bada hela dagen och kvällen och åt en massa grillat *Mums* Vi var väl här hemma bort åt 21.30. Fick väldigt mycket färg på oss, speciellt Martin som har bränt hela ryggen. Vädert i dag blir nog inte lika bra, dem har till och med lovat regn :(
snart kommer här ner lite Stockholmare Malin och hennes kompis ska bo här hos oss mellan den 2 - 6 juli. Kan inte fatta att det är bara juli som man är hemma oxå sen är det tillbaka till arbetsmarknaden. Man är lite spänd in för det, har inte jobbat på 1 1/2 år nu.
Dax för blöjbyte.

Dagens uppåt: Jag har fått solbränna.

Dagens neråt : Den 6 Juli är det dax att ta förväl Eddie.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar