tisdag 16 juni 2009

Vi måste vara friska till midsommar

Skit bara panik, vi kan inte vara sjuka nu när midsommar står i dörren på fredag. Heregud hade helt glömt att det är denna helgen. Man har pratat så länge om det att man glömmer bort det till slut, Nästa gång får vi bestämma oss dagen innan eller nåt så jag kanske inte glömmer det. Fattar inte när och hur vi ska hinna med och köpa våran midsommar mat hehe Det blir en riktigt lugn och skön midsommar annars. Vi ska vara hemma hos Martins föräldrar med min brors familj, det ska bli skönt gillar inte när det är en massa supande när man har barn med. Får verkligen hoppas att det hjälper med alvedon och nässpray för att få bort våran förkyldning.
Igår kom jag i väg på mitt pass det känns så himla bra, ska upp i dag igen och köra budy pump mellan 19.30 - 20.25 Får ge järnet, i morgon blir det vila och sen på det igen på tors.
Nä kan tyvärr inte skriva nåogt mer nu, ska gå och ta hand om min snurriga lilla prinsessa.

Dagens uppåt: Budy pump i kväll.

Dagens neråt: Denna förkyldning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar