måndag 1 juni 2009

Helgen har varit super

Efter en riktigt super helg är man både på det glada humöret och väldigt trött. Får nog ta en lugn dag i dag bara gå och mysa med Cornelia.

Fredagen: Var det bara min och Fridas kväll vi gick och hyrde två filmer Patrik 1,5 och en riktigt tjej film som vi ej kommer på vad det hette hihih.
Blev även god mat, vin, grönsaker med dip och vars en ansiktsmask :) När kl slagit 02.00 gjorde vi oss klar för att gå till sängs, men det blev inte riktigt så Martin och hans arbetskamrater kom hit efter en svensexa. Det blev inte sängs fråns 06.00 hehe

Lördagen: Var Martin i väg med p 99 (2 laget) på match, det gick inte så bra dem förlorade med 10 - 0 men så blir det när man inte ens försöker. På kvällen åkte vi med Malin och Oliver till Anette och Micke det blev en trevlig kväll där med grillat och lite lek.

Söndagen: Var det match med P 99 (1 laget) igen dem fick möta Mff. Matchen slutade 2- 2. Sen stack jag in till Entré fixade till mina naglar :) Efter det var det dax för mig att leta morsdags present som Cornelia hade gömt. Fick så klart den klännningen som jag så gärna ville ha Tack !!!
Vi gick hem till Martins föräldrar där Cornelia fick bada i sin nya pool, hon hade super kul och jag kunde ligga stilla i solstolen för en gång skull. Martin mamma körde mig till Entré vid 16.oo för att jag skulle titta på Julia när hon hade dans uppvissning på Sats (Hon är bäst,faster är stolt) Vidare hem till Martins föräldrar där det blev grillat *Mums*

Ja så nu är man helt slut, men det är väl bara till att ta nya tag. Nästa helg väntar Danmark :)

Dagens uppåt: Nu tänker jag inte klaga på vädert.

Dagens neråt: Ganska trött.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar