måndag 15 juni 2009

Feber och förkyldning!


Då var vi på det igen vi är förkylda alla tre och cornelia har feber med. Hon har två tänder till på gång nu, tycker lite synd om henne dem andra två har precis kommit fram så får hon två till nu. Men kanske lite skönt ändå för då är det väl snart över. Idag är Martin ledig så himla skönt :) Synd bara att vi är lite kassa men nu kan vi i allafall hjälpas åt. Vi ska upp till stan om en liten stund eller ner till korpens kontor Martin har västar att lämna tillbaka. Jag ska även ta och träna i kväll wiiiee har inte varit uppe på sats på 3 månader ingen lust eller ork inte mycket tid för det i heller. Får väl se hur det blir nu men jag har bokat pass för hela veckan hoppas det kan blev en ny vändning. Jag vill inget annat än att gå ner det lilla sista som jag har kvar. Men det är ny vecka och vem vet det kanske blir nya tag.

Nä måste göra mig klar nu ska ner och handla frukost och alvedon till fisen.


Dagens uppåt: Känner mig laddad för att träna.


Dagens neråt: Tråkigt att vi inte är friska.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar