torsdag 11 juni 2009

Pis dag!!!

Usch jag verkligen hatar dessa dagar jag vill bara inte må dåligt aahhhh. Cornelia sover jätte dåligt just nu eller hon sover nästan inte alls. Somnar hon vaknar hon en timme senare och så håller det på om hon inte får ligga inne hos oss, men då sover inte jag efter som hon ska ligga på mig, klappa mig i ansiktet och hålla i mitt hår. Det är så orättvis för Martin sover hur gott som helst. Känns bara som man har henne på sig 24 timmar om dygnet eftersom Martin knappt är hemma denna vecka avskyr !
Nä tänker inte skriva mer nu för det hade blivit så långt och jag hade bara vräkt ut mig en massa.
Hoppas bara detta är tillfälligt...
Det var tur att Sverige lyckades i går i allafall, fast det hade varit bättre om de hade kunnat få in två mål till. Får väl se hur långt dem klara sig, jag tror inte på alls för långt.
Dagens uppåt: Cornelia är i alla fall på gott humör på dagarna.

Dagens neråt: Det behöver jag inte skriva för du vet vem du är.


Foto från i går...


Ute och går med Malin dockan...

Älskar sin björn...

och sina böcker !

1 kommentar:

  1. Det kommer perioder då dem sover sämre. Men kan du inte sova inne hos henne sen gå när hon har somnat? För de kan ju vara att hon drömmer och dem får ju en massa intryck varje dag så dem har ju en massa att drömma om dem små liven! De löser sig ska du se!Hoppas du får en skön natt inatt iaf!Puss & Kram

    SvaraRadera