tisdag 23 juni 2009

Då ska man bli snygg i dag

I går var en helt underbar dag för mig och Cornelia i solen. Vi gjorde oss klara så fort vi kunde och gick hem till mamma och pappa gungade och busade en massa. Sen passade jag på att sola lite när Cornelia hade sin sovstund. Äntligen lite färg på kroppen igen :) Vid fyra tiden gick vi hemåt igen hade glömt att vi skulle lämna filmen som vi hade hyrt kvällen innan. Vid 18.15 var Martin hemma tog det bara lugnt. Kl 19.30 var det dax för min egen tid, sprang upp och körde body pump så himla skönt man får ut en massa och hämtar samtidigt tillbaka ny energi. I Dag blir det paus från träningen Martin ska träna små killarna, men i morgon väntar Core. Nu under dagen ska jag till Cindy hon ska klippa till mig lite hihi blir alltid nöjd när jag går där i från hon är himla duktig. Farfar ska passa Cornelia under tiden (Tack för det) Har pratat med Malin med i dag så det blir nog en fika med hon och Oliver sen :) Har inte setts på ett tag, dem har varit på semster.
Nä dax att fixa till sig så jag inte blir sen.

Dagens uppåt: Ska äntligen klippa mig.

Dagens neråt: Inget direkt att klaga på i dag i heller, hade bara önskat att vår lägenhet hade kunnat städa själv så man hade sluppit det :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar