onsdag 17 juni 2009

Två dagar kvar, hur ska det här gå?!

Oj bara två dagar kvar till midsommar nu och Cornelia är fortfarende lite snuvig och kraslig i halsen. Jag har knappt sovit i natt Cornelia har legat hos oss och min hals värker, men man får väl ta och överleva det med. Var upp och träna i går kväll med känner mig riktigt duktigt som tar mig i väg känner fortfarende inte riktigt motvation till det. Får hoppas att det kommer snart, hade varit kul om jag hade lyckas få med Petra igen :) Ja har väl inte så mycket mer att skriva just nu vi hittar inte på så mycket nu när vi inte är friska mer än en massa mys.

Dagens uppåt: Vila i dag och träna igen på tors.


Dagens neråt: Inget nytt sim kort än, hoppas det kommer i dag :(

1 kommentar:

  1. Ja, du får skälla på 3, jag vill ju ringa dig på midsommar... Hörde och läste även vad som har hänt, hur tar Martin det? Vi mste snart höras... Puss

    SvaraRadera