måndag 22 juni 2009

Vad jag har längtat efter värme

Vaknar upp och det ser ut till att bli lite värme i dag, inte mig i mot har gått och väntat på den här varma sommaren ska komma nu i 2 månaders tid. Hoppas det blir riktigt varmt då blir det bikinin på och gå hem till mamma och pappa och lägga sig när fisen ändå ska sova middag.
Missade min träning i går, hade fått för min att passet började 19.30 men det hade börjat redan 19.00 för de går in på sommar schema nu. Blev inte alls för glad men men inte mycket att göra det blir stenhårt på body pumpen i kväll i stället :)
Cornelia sommnade äntligen tidigt i går, har blivit lite sent för henne nu över midsommar. Jag och Martin fick se en film i lugn och ro vi var nere och hyrde den nya wallander filmen "skulden" Den var bra, fast jag älskar dem flesta Wallander filmerna. Igår hade vi Frida här på besök alltid lika trevligt att träffa henne, vi lunchade i hop.
Nä ska ta och äta frukost med Nelia nu...

Dagens uppåt: Fint väder, hoppas på färg.

Dagnes neråt: Hmm den var svår.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar