torsdag 25 juni 2009

torsdagen den 25 Juni

Tänk vad fort tiden går, hela Juni har snart gått förbi oss. i går åkte jag upp till stan själv för att Cindy skulle klippa mig. Kom upp lite tidigt så jag passade på att gå och handla vitalinnen till mig själv. Letade som en galning i går efter ett något låg i tvätten och vissa har jag nog kastat. Det blev två ny. Gick även in på Porlan o pyret och köpte ett på strumpebyxor och en kofta till Nelia. Be gav mig till Cindy det blev en trevlig prat stund. Åkte sedan och hämtade Cornelia hos farfar ( De hade busat en massa) Vi gick och möte upp Malin och Oliver och åt middag med dem. Bort åt 6 tiden gick jag hem till mamma och pappa Cornelia fick leka av sig lite i trädgården vid 19.00 kom min farbror och hans fru så det blev en kvällsfika, mycket trevligt.
I dag blir det en fika med Daniel vid 11. Har ingen anning vad som händer med dagen sen. ska träna i kväll 19.30.

Nä dax att göra oss klar, fortfarende bara pyjamas på hihih

Dagens uppåt: Träna i kväll.

Dagens neråt: Vart har min sol tagit vägen?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar