lördag 13 juni 2009

Får skriva en kortis i dag

Idag sov jag och Cornelia ända till kl 10.00 så himla skönt, fast hon kom in till oss i natt igen. I Går var vi nästan hela dagen ute på Ikea med Frida, vi hade det riktigt mysigt. Det blev lite nya möbler till Cornelia blandanat har hon fått en bokhylla nu. Efter Ikea skulle denna bokhylla bara upp, jag anser att man inte bara kan köpa hem något utan att skruva upp det på en gång så det fick jag göra helt själv. Blev inte så himla lätt när man hade en lite som gärna ville hjälpa till, men en timme sen var den klar och super fin blev den. Nu kan hon även lyssna på sin musik i sitt egna rum efter som mamma fixade upp hennes stero med :)
När Martin kom hem gjorde vi oss direkt klara för att åka till min syster, hennes man och derass barn. Wilma fick en klänning och ett sovset för hon hade haft sin dopdag och jag är hennes gudmor. Kul att se att hon blev riktigt glad. Vi åt en god middag med som Patrick fixade i hop och jag gjorde den goda salladen som vi hade till hihih.
I dag är det fotbolls cup igen med små killarna och i kväll ska vi hem till lilla kusin Alicia.

Dagens uppåt: Blev riktigt nöjd med Cornelias rum.

Dagens neråt: Att hela dagen går till en fotbolls cup.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar