söndag 14 juni 2009

Ingen mobil nu :(

Martin har råkat tappa min mobil utan att höra det så nu är jag utan, ringde och spärrade mitt kort i går och på tis hoppas jag att man har ett nytt. Man bli fan helt handikappad.Får hoppas på att det inte händer något nu när vi är själva hemma :( Men annars är jag glad verkar som det fina vädert är på väg tillbaka. Tänk snart är det midsommar med mindre än en vecka kvar nu, tycker inte alls det är kul att tiden ska gå så fort rädd för att man inte ska hinna med allt som man vill.
Igår var vi och såg lilla kusin Alicia, kändes så sjukt när man höll henne, kan knappt tänka mig att Cornelia har varit så liten och hon var ju till och med mindre än Alicia.




Martin & Alicia

Jag & Alicia

Annars blir det en ganska lugn dag i dag Martin är på jobb och jag hemma med Cornelia, sen får vi se hur kvällen blir. Hade en underbar kväll i går och en bra natt Cornelia somnade ganska fort och sov hela natten inne hos sig själv. Jag och Martin fick äntligen lite tid för oss själva såg en jätte bra film kommer inte på den nu får ta och kolla upp det sen, den var sann i alla fall (Älskar såna filmer). Nä nu väntar badet för Cornelia :)

Dagens uppåt: Fint väder och längtar tills i morgon.

Dagens neråt: saknar min telefon eller i allafall mitt kort.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar